fredag 7 mars 2014

Ännu ett rum klart i huset!! Yeeey!!

Lycklig!!
Blir så glad när vi får mer och mer klart inne i huset. Hittade tapeter på rusta för 49:-/rullen och tänkte att till sommaren då ska jag ta och fixa iordning kontoret. Men när min man frågade vår kära vän A om mitt val av tapeter så sa han att han kunde fixa rummet. Min man blev jätte glad för han gillar inte att tapetsera och måla. Men jag tyckte det var lite tråkigt att han skulle göra det för jag såg fram emot att fixa själv. Men så här i efterhand är jag väldigt glad över att han gjorde det. 

Man va ju nämligen tvungen att bredspackla ena väggen. Inget jag hade klarat av första gången man spacklar. Och sen var tapeterna lite krångliga, jag  känner mig själv jag hade inte fått väggen bra, förmodligen sabbat 1 tapetrulle och blivit tvungen att bara måla om. Nu fick jag prioffs hjälp i stället. Resultatet=Perfekt!! Tack ännu en gång snälla rara A!! 
Måste tillägga att det kommer bli en annan större, högre ek byrå än den på bilden och över den ska 3 foton upp.  


Vet inte om bilderna är så bra.. Men så här blev det!! I samma sekund som jag skriver kommer jag på att jag missat veckans meny... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)