måndag 14 oktober 2013

Till dig som kommenterade mitt inlägg "Vill inte mer nu... Fångad i min egen kropp"...

"Må den utan synd kasta första stenen"...

Som det står ovan lite så kände jag när jag fick syn på inlägget som var rent av oförskämt. Jag kommer inte gå in i detalj om vad som stod i det. Alla har tätt till sina åsikter, men i den här bloggen tolereras inga personangrepp!!

Även om graviditeten är jobbig så ångrar jag naturligtvis INTE mitt ofödda barn, älskar det minst lika mycket som mitt först födda och väntar på det lilla livet med all kärlek och lycka.
Den som skickar så dumma kommentarer kan gå gömma sig!! Denna bloggen är som min dagbok och den som inte kan hantera att läsa den kan ju såklart låta bli!

Man måste få tycka och uttrycka att det är jobbigt att vara gravid ibland utan att bli dömd och kallad för dumma saker!!
Jag älskar inte barnet mindre, ångrar det inte på något sätt, ja, jag visste att det kunde bli jobbigt jag är inte dum i huvudet! Men man måste få lov att tycka det är jobbigt mellan åt, utan att höra "Ja, men det kommer ju nått gott ur det.. Det är så att vänta barn.." Ja, det kommer nått rent fantastiskt ur det, vet att det är så. Men jag vill bara få brista, häva ur mig, skrika "Fan jag vill inte mer!! Nu får tiden snällt gå aningen fortare...".
Men inte att glömma att första graviditeten var i förhållande till denna en dans på rosor. Vilket gör denna GRAVIDITETEN mycket mer påfrestande, INTE BARNET!! Kan ni inte klara av att läsa utan någon som helst förståelse då kan ni låta bli. Som jag skrev i inlägget. Jag vill inte att ni ska tycka synd om mig.
Jag ville skriva av mig (lite anledningen till min blogg), det FÅR vara jobbigt!
Annars...Ge fan i och läs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)