fredag 29 mars 2013

Vi kan härmed friskförklaras!

Ja, jag tror jag vågar säga så. Knock on wood!!
Vi har en liten tall i näsan, men som småbarnsföräldrar, ja ni som har smått vet, är man snuvig året om. Min torrhosta hänger kvar fortfarande men det beror på att mitt saliv är obefintligt så jag är extremt torr i halsen. Men jag har varit mycket bättre idag. Jag är fortfarande ganska torr i halsen men inte en halstablett eller konstant drickande. Tack gode gud!
Det är inget roligt att vakna, mitt i natten, av att man måste dricka vatten för att man inte får ner luft i halsen utan att hosta som fan pga att man är så torr. Helt sjuk känsla! Otäck!
Men nu ser jag ljuset i tunneln. Kanske kan jag få en hel natts sömn utan dricka paus varje timma. Yeeeeey!!!!

Så nu när jag är piggare så ska jag åter skriva oftare i bloggen.
Men inte idag, för nu ska jag slappa i soffan.... God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)