tisdag 5 mars 2013

Roligt.... Och snart är jag moster...

Har testat några av mina tårt dekorations grejer.
Kan nog bli okej när jag fått hem resten av grejerna jag väntat på nu i all evighet.
Jätte roligt, men övning ger färdighet. Måste träna lite mer för att få till fin liret och köpa hem nån annan sockerpasta. Den jag har är så mjuk så även om det legat i kylen länge så har blombladen inte stelnat ordentligt.

Men ack vad roligt om jag nu får till detta. Tränade lite på att spritsa med men kristyren var aningen för lös, och mina tyllar är inte jätte bra. Får vispa något hårdare så ska det nog gå. Tyllarna får funka bara, köpte dom billigt på tradera och jag får nog sälja tårtorna jag gör för att ha råd att köpa nya. Dom är inte billiga om man ska ha ett par stycken.

Idag åker min kära syster in till BB. Så snart är jag moster!!!
Bebis har inte velat titta ut än. Men nu blir hon nog så illa tvungen att lämna det gottiga och säga "Hej" till sina föräldrar som väntat länge nog. Håll tummarna!!

Off to work!! Puss och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)