söndag 17 februari 2013

Middag ute hela familjen Johansson..

Japp, jobbade igår min 6:e dag av denna helvetes veckan.
Kände igår kväll att varenda del av min kropp skriker åt mig att nu måste du ta semester.
Och idag är vi inne på 7:e dagen innan jag får min efterlängtade lediga måndag... Längtar!!

Vi var på den berömda Thai house. Restaurangen med mat som får dina smaklökar att dansa av lycka.
Dom är extremt proffsiga på det dom gör och kockarna ska vi inte ens prata om. Det spelar ingen roll vad för sorts mat du beställer (dom har ameriskanskt, thailändskt, kinesiskt, svenskt) allt är i en klass för sig, dom gör allt lika bra.

Lilleman hade vi ju med oss. Vi var lite inställda på att vi skulle få åka därifrån i all hast när lill mannen inte ville vara kvar. Han hade ju inte sitt bästa humör när jag kom hem. Men icke då han förvånade oss båda med att sitta och köra sin lilla bil, titta på folk, prata om ALLT, vi inspekterade deras akvarium, han åt!! Han äter sällan ute (äter inte så bra hemma heller), men jodå lite pommes gick det allt ner tillsammans med ca 1 liter äppeljuice. Har nog aldrig sett en så liten dricka så mycket tror även han gillade stället, om inte annat så juicen. Han var i alla fall skit duktig, inte en trots attack. Kanon kväll...

Nu ser jag klockan springa i väg... Here i come... :-/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)