tisdag 22 januari 2013

Ventilera...

Förbannade nötter!!!
Nu vill idioterna lägga på en kött skatt för att det släpps ut för mycket gas.
Men va fan!!!! Ni kan inte tvinga folk att inte äta kött!!! Jag äter vad jag vill och hur mycket jag vill!!! Visst det är inte bra att det släpper gas men va fan vi har ätit kött sen vi var neandertalare! Det är inte okej!! Om vi inte får äta kött och det är inte bra att äta för mycket fisk pga föroreningar och andra roliga saker i fisk vad fan finns det då kvar att äta. Då är det skitsamma om vi försöker vara rädda om växthuseffekten om vi människor kommer dö av svält!!! Blir så förbannad!! Jag är och kommer alltid förbli stolt köttätare. Och mitt barn ska då fan få i sig dom nyttigheter som finns i kött, no questions asked!!!! Vart fan är vi på väg egentligen??? Nu har ventilerat klart återgår till mitt pyssel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)