onsdag 2 januari 2013

Välkommen 2013!!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Men jul är ju en tid med familjen så bloggen fick komma i andra hand.
Julen och allt där till har varit toppen. Så där finns inget roligt att uppdatera på sen fronten.

Jag har fyllt år...29 år...1 år kvar till 30... 😕 Känns faktiskt lite sådär. Kan trösta mig med att jag har en fantastisk man som gav mig något jag önskat mig ett tag. En hushållsassistent som har alla tillbehör jag velat ha. Den har jag redan hunnit använda flitigt.
Fick massor av fina saker av min underbara familj och släkt.

Och min lilla kille blir allt större. Han pratar som aldrig förr och får till kortare meningar, ibland hör man precis vad han säger och ibland får man gissa eller be honom visa. Trotstiden är i full gång. Den har varit i schakt nu när han och mannen varit ledig. Men vissa dagar vill man slita av sig håret.

Sen tänkte jag avslöja 2 av mina hemliga projekt som jag har gjort men inte för en i morgon. Nu ska jag se om jag inte ska sticka lite... Puss och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)