söndag 27 januari 2013

Uttråkad...

Nu är projekt nr 1 klar, nr 2 på god väg men tar sin lilla tid, och nr 3 påbörjad och kommer förmodligen bli klar före nr 2... Nyfiken? Mmmm, så snart jag är klar med antingen 2 eller 3 så ska ni få bilder. Min kära syster läser min blogg så projekten förblir hemliga ett tag till.

Lilleman var som ett hett element när han igår morse kröp in under täcket. Hade feber hela gårdagen på sisådär 39. I natt kom han tippandes i hallen in i vårt sovrum, tände den hemska strålkastaren till lampa i taket och sa så sött "nana här" och så kröp han in under mannen täcke, tid- 03.05!!! Mama not so very happy, vill jag lova. I sängen låg han och höll mig och mannen vaken, tills lillemans mage började kurra. Då släpade pappa upp sig och tog med den extremt pigga lill knorten ner. Mamma låg kvar och gotta sig i sängen en timme innan även hon snällt fick kliva upp. Så hemma i morgon då... Lite gött när man inte fått sin goda dyrbara sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)