torsdag 28 februari 2013

Projekt 2 och 3 klart!!

Ja, jag lovade att lägga ut mina hemliga saker. Och här har ni 2 babyfiltar till min kära gravida syster. Dessa 3 saker fick hon till sin lilla tjej...


Den rosa filten och den lilla kaninen är jag mest nöjd med. Eller ja, kaninen fick jag modifiera lite för den såg helt sjukt konstig ut. Men filten i mormors rutor var inte rolig att göra för den kräver ju tid, och vi vet alla hur jag fungerar, och resultatet blev halv bra då jag inte kunde få alla rutor lika stora. Men huvudsaken är att min syster är nöjd och verkade väldigt glad över dom. Har 3 projekt till men dom är inte klara så jag gör som med dessa ni får ha tålamod. Ni får se dom lite längre fram..
Nu ska jag tråkigt nog till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)