måndag 5 november 2012

Nytt projekt jag inte har plats för... =(

Hmm, var inne på Slöd Detaljer och hittade ett jätte roligt "garn" eller syntet/textil band...
Hooked Zpagetti heter det lustigt nog. Går fort att virka med och du kan virka pallar, skålar och mattor av det. Naturligtvis ville jag virka en matta... Dock finns det ingen bra plats för den. Så hur jag tänkte där vet jag inte riktigt.



Snart klar, väntar bara på att få en härva i samma nyans. Eftersom det är överblivet från textil branschen så kan färgerna, som ni er, skilja sig från varann. Så, så fort det kommit en lika mörk så är den färdig.
Ska bara hitta en plats eller ett hem åt den med... Eller så repar jag upp och snyggar till färgskillnaderna lite..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)