onsdag 28 november 2012

Mys framför brasan....

Har blivit så frusen av mig. Alltid kalla fötter och skulle helst vilja ha sisådär 25 grader inne.
Risken då är att mannen i huset flyttar ut i garaget. Tur att vi har fått in brasan så jag kan sitta precis framför den med iPaden i knät.

Idag har jag och lilleman haft en kanon dag hemma. Vi har lekt och busat som 2 galningar. Han är så himla härlig för nu försöker han prata och lära sig nya ord. Det som kommer ut är inte alltid rätt eller ens i närheten men så himla sött. Han är så gullig när an ska försöka härma ord jag säger. Så jag får verkligen börja passa vad jag säger. För 2 helger sedan gick han runt hemma och sa *sccchit* (skit). Not so good!!!
Ska spela quiz (frågesport) med kära syster....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)