tisdag 28 augusti 2012

Tråkig bloggare...

Ja, jag får be om ursäkt men nu har livet som arbetande, stressad småbarns mamma börjat igen och bloggandet har blivit åsidosatt.
Jag är skit trött efter jobbet, dagis hämtning av ett barn som vill ha din fulla uppmärksamhet när man kommer hem, middags lagning, mat vägran, blöjbyten, trötthets utbrott när saker inte går som han vill.
Ja sånt som alla föräldrar sysselsätter sig med efter jobbet.
Är inte unik på något sätt. Men fan så trött man blir.

Har sedan semestern tog slut somnat nästan strax efter att lilleman gått och lagt sig vid 19.
Hinner mer eller mindre bara höra hur mannens dag varit innan jag går ner för räkning och slumrar till. Sen sover jag oavbrutet tills min man väcker mig och det är dags för sängen. Helt sjukt.
Sitter och kisar fram detta och är förvånad över att vara vaken.
Men jag känner dom tunga ögonlocken, så fort mannen kommer ner från duschen så kommer jag somna på ett par minuter. Så ni får ursäkta bristen på inlägg, får köpa lite vitaminer och diverse så jag kommer på fötter igen och kan hålla bloggandet igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)