måndag 20 augusti 2012

Seg morgon...

Dags att jobba idag, börjar kl. 10 och slutar 18.
Det är en riktigt seg konstig tid. Jag går ju fortfarande upp kl.6.30 när mannen och lilleman vaknar, är klar för att åka jobba redan vid 6.30. Så när mannen åkt 6.15 så vi sitter bara och myser en stund (vilket visserligen är GULD). Men efter en stund blir både jag och lilleman rastlösa då sprätter det i oss bägge.
Ska snart lämna honom på dagis kl.9 men det är en stund dit... Sen ser jag inte min plutt för en i morgon bitti ca 10 min innan jag beger mig tidigt som fan till jobbet. USCH!!! Ska antagligen iväg och träna i kväll med, om inte så, slutar jag så dumt så det är på håret jag hinner hem till 19 då han går och lägger sig.... Livet är hårt för mamma!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)