söndag 15 april 2012

Familjen Influensa...

Haha, det kan skulle kunna vara vårt nya efternamn.
Nu tror jag i och för sig att mannen lider av nått annat magvirus, men lilleman har nog influensa.
IGEN!!

Nån av oss är sjuka mer eller mindre varje helg. Jätte konstigt..
Men ända sedan lilleman började på dagis så har vi inte varit friska några längre perioder.
Och det slår inte fel varje helg är det lilleman, jag eller mannen. Mest dock min man och son.
Tur nog blir jag sällan sjuk så jag har klarat mig de flesta gånger. Men oturen är att när jag väl blir sjuk blir jag dö sjuk i stället, antagligen för att ta igen alla gånger jag lyckats hålla mig frisk.

Så idag har jag lekt sjuksköterska och försett min man med vätska, försökt få i lilleman mat och vätska. Handlat hem diverse "snäll mot magen" produkter och mat. Allt för att mina killar ska få i sig det dom vill ha och behöver. Hoppas dom mår bättre i morgon, börjar bli lite tråkigt att dom är sjuka så ofta.
Håller tummarna!! Nu ska jag kolla runt lite i cyber rymden och drömma mig bort en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)