måndag 12 mars 2012

Just det min stickade mössa är ju klar...

Har ju glömt att min mössa är klar. Den blev klar förra månaden.  
Är lite stolt att jag stickade efter liiite mer avancerat än vad jag är van vid.
Men det stämde inte mycket i mönstret jag stickade efter. Fick göra om många gånger
innan jag fick till min egen tolkning av mönstret och detta blev resultatet.
Faktiskt ganska så nöjd!!

Inte dom bästa bilderna på den....












Här är mönstret... Gjorde i lite tjockare garn som inte är lika sticksigt som det på bilden.




1 kommentar:

  1. Vad du är duktig Simona!

    Nej då, det är inte hemligt :) vi brukar gå till lekplatsen intill Mariebergsskolan. Den är väl igenltigen till för lite större barn men vad gör det när man har en envis 1åring som SKA klara allt :)

    Nej, hon var väl inte såå hemsk men hon slog ju på lilla K och ville inte alls leka med de andra barnen. Jag har ju vart hemma hela förra veckan pga sjukdom och Maribel har blivit som förbytt, mycket goare och vi var på lekträff i helgen som sagt och hon lekte superfint med de andra barnen. Det måste vara förskolan som får henne att må som hon gör är hon förändras så.
    Hon blev ledig idag men tack för omtanken. Imorrn blir det 5 timmar bara men vi hopas på det.
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)