tisdag 24 januari 2012

UTMANING!!

Fick utmaningen av Becky

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?

Gick 2: a året på gymnasiet, var tillsammans med en kille som hette David, bodde i egen lägenhet

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?


Njöt av att vara mammaledig och mysa med min då 3 månader gamla son, planerade vårt hemliga bröllop och lillemans dop.

3) 5 SNACKS DU GILLAR:


Julmust
Nougat
Pringles
Toffifi
Chilinötter/choklad dragerade jordnötter

4) 5 SÅNGER DU KAN TEXTEN TILL:

I natt, I natt - Black Ingvars
Intro sången till Bumbibjörnarna
I will survive - Gloria Gaynor
Elois - Arvingarna
Barnvisan En elefant balanserade (lillemans favorit visa)

5) 5 SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

Betala hus och billån
Köpa hus på kusten
Starta eget
Spara till sonen och framtida barn
Ge till familjen..

6) 5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KÖPA ELLER KLÄ DIG I:

Cykelbyxor (Aldrig ta på mig)
String bikini (-----"-----)
En Peugeot 406 (Aldrig köpa)
Baddräkt,  (-----"-----)
One Piece (------"------)

7) 5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Busa, leka och gosa med min son
Mysa med min man
Sticka, virka
Göra blomster arrangemang
Pyssla med inredningen hemma

8) 5 FAVORIT LEKSAKER:


Mobilen
Mini datorn
Kameran
Tvn
Symaskin

JAG UTMANAR:
Jenny
Lovisa
Emma
V....
Familjen Toad
Äppelblomman
Emelie
Mamma i England
Nilsson Pettersson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)