måndag 5 december 2011

Första inskolningasdagen gjord!!

Och allt gick kanon bra. Är sååååå stolt över min son!!
Han stod i princip på mig när vi kom in och höll hela min arm hårt, när jag skulle klä av honom.
Men efter knappt 1 timme kröp han i väg själv på upptäcktsfärd. Sen var han som fisken i vattnet, lekte med klossar, jagade några lite äldre tjejer, haha, ska börjas i tid ;-), promenerade med fröken. Min stora kille!!

Så det kändes himla bra idag. Men all spänning tog hårt på min lille plutt. När vi gick hemåt höll han på att slockna. Fast så fort vi kom upp på uppfarten vaknade han till igen. Men när vi kom in o ur alla kläderna, och ner i sängen så slocknade vi som ett litet ljus och sov 1 ½ timme.

Så i morgon är det dags för ännu en inskolningsdag, hoppas på att det går lika bra i morgon. Men det tvivlar jag inte på. Känner mig nöjd med dagen, tror lilleman gör detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)