lördag 12 november 2011

Vintern närmar sig...

Nu känns det mer som om det riktiga november vädret börjar titta fram.
Både igår och idag har kylan hållt sig kvar. När jag vaknade igår morse så var det alldeles vitt ute.
Jätte vackert. Älskar när frosten biter fast i allt så det glittrar vitt på löv, grenar och diverse.
Önskade lite i morse att jag hade en bättre kamera. Skulle velat ta kort på den ena glittrande björken på vår tomt och ta så man fick med fullmånen och den tjocka dimman som var. Helt obetalbart, så läskigt men samtidigt jätte fint. Kanske får önska mig en ny kamera i julklapp, eftersom min inte fungerar riktigt som den ska.

Idag kommer syrran o hennes C på middag. Ganska trevlig liten grej vi startat. Lite titt som tätt har vi middagsbjudning, snacks och dricka och sällskapsspel. Ibland ganska så nyktert och ibland inte alls. Och denna gång var det våran tur. Det blir en ganska så lätt rätt idag, nachochips, tacoskal och kycklingkebab och alla andra 100 tillbehör man brukar ha till tacos. Panacotta med riven choklad och lite spel och snacks senare. Ser fram emot en kanon kväll. Lördagsmys!!

Nu ska jag nog börja förbereda lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)