onsdag 19 oktober 2011

Hmmm....

Undrar vad Grönis gjort för ont?



4 kommentarer:

  1. hahahahahahahahhahahahaha aaaah de va länge sedan jag fick mig ett sånt skratt =) Tack

    /B

    SvaraRadera
  2. Haha det var en bra fråga, något riktigt illa måste han allt ha gjort.
    Alexander är ju ingen vilding heller. det är ju bara när han ska kontakt som det kan bli lite "fel" han kan ju inte prata så då blir det ju tyvärr dra och slit. Han är ju en jättego kille!

    När jag börjar jobba så kommer jag inte att kunna komma alls, så det blir lite tråkigt. vi får alla träffas "privat" någon gång i vår!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja han kan inte varit snäll iaf, lilla Grönis :D

    Sv; Tack för din stöttande kommentar. Jag hoppas innerligt att det bättrat sig till nästa besök. Det får jag veta på tisdag - men känner mig osäker. Provet idag togs ändå i armen så det är mer tillförlitligt än fingret typ... :(

    SvaraRadera
  4. Hahaha.......det var roligaste bilden idag...haha

    /Annie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)