onsdag 26 oktober 2011

Burr...Storm!!

Ja, det är storm här hemma.
Riktigt så man känner hur det rycker och sliter i huset.

Idag ska vi in till stan och handla lite granna. Börjar bli lite tomt i skåpen hemma, eller nja, jag hittar inget gott hemma. Så vi ska trotsa vädret och ge oss ut.

Sen när vi kommer hem ska här städas och tvättas (måste bara tillägga att fy f*n vad det blåser...) skuras golv, vikas tvätt. Är tanken i alla fall. Sen får vi se hur mycket av detta jag får gjort.

Så dags att fixa i ordning sig dårå, blåser så jag börjar tveka lite på om jag måste in till stan just idag. Vilket jag måste...så vi får "bita i det sura äpplet" och ta på oss varmt jag och lilleman.

1 kommentar:

  1. Jag måste också till stan, men drar ut på det hela tiden. Å nu kan jag ju inte åka - för nu sover de små ^^ Jag är som vanligt, haha :D

    SV: Tack för din kommentar! De lekskerna brukar faktiskt vara poppis, å till min stora lättnad finns det ju såna på de flesta vårdcentraler och sjukhus idag också :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)