måndag 19 september 2011

Snart dags för sängen!!!!

Sooooova!!!! Såååå trött!!

Idag har det varit fullrulle här hemma. Var barnvakt åt min svägerskas 3 barn 7,6,5 år.
Nått lilleman tyckte var roligt. Att får busa nonstop och höra hur han satt ena stunden i gå stolen skrattandes så han nästan kiknade var underbart att höra.
Under tiden dom stora busungarna uppehöll lilleman fick jag vikt lite tvätt och stoppat in en ny.
När lilleman la sig för en power nap passade dom stora att titta lite på tv, medans jag passade på att stryka och sätta upp andra köks gardinger. När dom var färdig strukna vaknade lilleman och jag började laga lunch.
Sen åt vi alla tillsammans, då ringer tjejen som ska värdera om vårt hus så största tösen fick mata lilleman.
Vilket hon fixade galant. Han fick i sig all mat, pasta bolognese. Dom andra åt massor, jätte rediga!!

Sen lekte dom en stund med lilleman igen och jag satte upp alla gardiner. Sen kom min svägerska och hämtade bustrollen och lilleman fick återigen efter intensivt busande sova lite.
Han blir snabbt trött efter allt bus med barna. Min lilla plutt.
Då fick jg tillfälle att duscha och göra mig i ordning.
Sen var det bara att packa lilleman och ta mor med i bilen på en tur till Töreboda där vi skulle köpa leksaker till lilleman som jag hittat på blocket. Fick hela 8 leksaker och 1 gå vagn för 200 kr.
Som ni redan vet, wiiiiiiiiiii!!!! ÄLSKAR att fynda!!!!

Sen bar det av till Skövde för att dels äta själva och mata lilleman, handla sen hem.
När vi väl kom hem var det packa ur bilen, packa in porslin i mammas bil, mata lilleman för kvällen.
Pussa lite på min underbara man, vika tvätt och hänga upp den nutvättade och ladda maskinen för morgonens laddning som startar redan kl.6. Kanon med tvättmaskin som har timer!!!
Och nu kommer tröttheten med stormsteg, sitter med datorn i knät och kan knappt hålla mina ögon öppna!!
Så, så snart CSI New York är slut kommer jag dundra upp i sängen!!
För i morgon fortsätter ytterligare en fullspäckad dag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)