lördag 17 september 2011

Ny dag, nya äventyr.

Solen skiner, en riktigt fin höstdag idag.
Lilleman tar sig en tupplur och jag ska ta tag i lite städning.
Efter det när han vaknar ska vi nog ta en promenad i vår fina natur, är ju så vackert härute vid den här tiden på året.

Men städa först, tyvärr ett måste!!
Usch, känns inte som man gör annat än och städar =P fast jag kan faktiskt inte skylla på
lilleman inte enbart. Han står för brist på tid för städning och sen skriker hejdlöst när dammsugaren sätts i gång. Han blir verkligen livrädd min lilla plutt. Vilket gör dammsugningen mindre effektiv då jag mer eller mindre springer runt och dammsuger. Och då blir det ju inte jätte rent i alla fall =S
Men röran som blir är det faktiskt jag som står för.
Jag är en väldigt rörig människa =/

Bara att börja ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)