tisdag 20 september 2011

Mmm, ÄLSKAR att fynda!!

Lilleman ÄLSKAR sina nya leksaker!!
Igår fick vi dom 4 bilarna jag vann på tradera. Sen åkte vi ju och hämtade alla leksaker i Töreboda.
Allt mycket uppskattat. Gillar när man kan fynda!!!
Leksakerna är jätte fina och i väldigt bra skick man får ju flera leksaker till priset av en pytteliten, tråkig leksak. För leksaker är inte billiga idag, vill man ha nått lite mer ljudligt eller som är större är man helt plötsligt uppe i 200-400 kr för 1 liten leksak som kanske inte ens är hel efter ett 1 vekca.
Då köper jag hellre begagnat så lilleman får fler saker att leka med än att han får 1 skit dyr.

I paketet från Töreboda fick han en brandbil som låter, 1 liten mini trumpet, 1 tamburin, 1 mini gitarr och 1 mini piano som spelar musik, 2 saker man drar efter sig varav 1 som låter, en pop upp leksak och tillsist en flodhäst som man kan både gå med och sitta och åka på. Allt för 200 kr. Det kallar jag klipp!!!!!
Så min lilla plutt kommer förhoppningsvis vara uppehållen av alla nya saker medans jag storstädar idag ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)