tisdag 27 september 2011

Har världens bästa mamma och syster!!

Så oerhört tacksam!!
Fick hjälp förra veckan med städning, barnpassning och ned packning av glas av både mamma och syrran.
Har ju så hemskt mycket glas och prydnads saker som jag tröttnat på. Så det var jätte skönt att få bort lite av det, blir lite mer rena ytor och inte ett fullt så proppat vitrinskåp.
Så jag slapp städa i panik, hade ju hur mycket som helst att göra förra veckan.

Måndag kom lillemans 3 kusiner var här hemma. Jätte mysigt med huset fullt av barn. Sen efter det i väg till Töreboda med mor för att hämta ett leksaks paket jag hittat på Blocket.
Tisdag städa dags med mor. Få undan lite grejer som skulle ställas undan som inte används. Bara plocka och tvätta!!! Tog nästan hela dagen. Förberedde inför packningen med.
Onsdag skulle vi iväg jag, mamma och morfar in till Trollhättan för lite födelsedags shopping.
Syrran hade lilleman och hjälpte mig genom att städa hela huset.
Torsdag packningsdags!! Mamma hjälpte mig att packa ner ett helt vitrinskåp fullt med glas som jag inte ville ha framme längre. Packade även bort glas i stora vitrinskåpet, sorterade och packade ner i köksskåpet glas och koppar jag inte behövde ha alls egentligen. Saker som bara åkte in i skåpen när vi flyttade in.
Fredag då jobbade jag medans mannen var hemma och väntade in mäklaren som skulle komma och värdera om huset. Så då skulle ju huset var rent och fint. Och det var det för att dom var så gulliga och hjälpte mig!!

Världens bästa mor o syster!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)