tisdag 9 augusti 2011

Då var det dags!!! Den årliga höststädningen!!

Städning står på schemat denna dag!!
Dags för den STORA städningen dvs: rensning av garderober (eftersom jag har en förmåga att ta emot ALLT folk ger mig), damma och torka varenda millimeter (lister, dörrar, ljusknappar, gardinstänger m.m), damsuga alla golv och tak (finns lite spindelväv här och där som dyker upp hela tiden), skura toaletterna från topp till tå, damma bakom elementen, dock inte tvätta fönstrena då min mans farbror håller på och renoverar och schittar dom - tihi en sak mindre på listan som tar flera dagar. Skönt!! Sen e det damsugningen kvar.
Nu blev mitt tangentbord helt konstigt h'r som ni ser g[r det inte att skriva dom sista 3 bokst'verna i v[rt svenska alfabete...Va fan inga tangenter st'mmer f;rutom a till z och siffrorna. Inte ens symbolerna som komma tecken, punkt, bindestreck osv st'mmer. AAAAAAAAAAA, j@vla f;rbannade dator.
Jaja, jag f[r tacka f;r mig och packa lill knodden han ska vara hos mormor idag medans jag st'dar. Men va fan!! Grrrrrr!!!!!!!



2 kommentarer:

  1. va redig av dej! fint kort du har på sidan å fint kort som profil :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar ;o)