torsdag 28 juli 2011

Tycker synd om mig själv...

Usch sitter just nu och tycker synd om mig själv. 
Sitter hemma i ca 25 graders klibbig hetta medans alla andra åker och badar. Jätte kul...Not!
Svättas ihjäl och avundas alla som svalkar sig i vatten.
Vet inte hur det är med att bada lilleman ute så, kanske är för kallt ännu.
Men jag tycker fortfarande lite synd om mig själv... =(

Va på bvc idag lilleman väger just nu 10 kg och är 71,4 cm lång.
Inte konstigt man har lite ont i armarna mellan åt ;-)

Jaha, varit ute på manens jobb efter bvc. Kom hem med en jätte trött kille, som somna en kortis.
När han vaknade ut på en liten promenix, inte alls skönt i denna hetta. Jag nästan dryper av svett.
Och just nu sitter lilleman och leker, medans jag febrilt försöker hålla mig själv sysselsatt.
Det går sådär bra, finns inget kul.. För varmt för att städa... Ingen är hemma alla är ute på äventyr, badar eller har semester.. Usch, vad jag känner mig deppig idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)