måndag 11 juli 2011

Drömmer....

Jag har äntligen hittat sulkyn jag vill ha...
Men som alla mammor vet blir man ju inte direkt rik på att vara mammaledig.
Och garage renoveringen har snikit åt sig en del pengar. Men jag är förälskad...
Jag och syrran hittade den idag när vi var i stora staden för lite shopping, och för bara 990:-

Visst är den fin!!
Och jag älskar lila, men jag får väl ta hänsyn till min man. Han ska ju vilja vandra runt med den med.
Eller om jag ska försöka bearbeta honom lite och se om han ändrar sig. Kommer ju vara mest jag som är ute med den. Kanske slänger in mitt veto... vi får se ;)
Men som sagt pengarna finns ju inte riktigt just nu. Vad jag ska spara, vill bara ha den.
Fast just nu får jag nog bara drömma lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)