lördag 2 juli 2011

Blää...

Sitter framför datorn och ska strax ner och måla ögonfransarna och åka till jobbet.
Här hemma är det precis knäpp tyst. Älsklingen sover och lilleman sover fortfarande.
Lyx, sovmorgon!! Vill jag med ha...

Är inte alls sugen på att jobba idag, men man måste ju tydligen.
Men det kan ju bli lite jobbigt om kockan stannar hemma... "-mat?! Nä det har vi ingen idag kockan ville ha sovmorgon..=D" Känns inte som en jätte populär kommentar, då får jag nog sovmorgon för all framtid i stället =S
Har lite sviter från att ha jobbat igår, därför inte så pigg som jag behöver vara idag.
Men det kommer väl. Har mina super tjejjor på plats i köket idag och det känns kanon.
Kommer nog överleva idag med, trots regn och risk för aningen för mycket matgäster...
We will survive...

Vilken taskig humor jag har så här på morgon kvisten...haha...ni slipper mer dåliga skämt nu nalkas det jobbadags. Ha en bra dag!!!
Puss och Hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)