onsdag 8 juni 2011

Hahaha....

Ibland går saker och ting inte riktigt som man vill.
Speciellt inte om man är småbarns förälder. Dagen började bra, sen började den dala något... *fniss*

Lilleman vaknade runt halv 6 ungefär som han brukar, Somnade ca 1 timma efter frukost-då passade jag på att sova lite, Sen lite tv o mys, Pratade en sväng med Jenny och gav lilleman gröt, Efter en stund somnade han igen-passade då på att duscha och hann bara komma ur den så hade vi vaknat igen, Lite lek och bus, Mellanmål, Leka i gåstolen-sminkade mig, kollar till lilleman och busar lite varpå han får till en smäll på mammas snok så vi råkar blöda lite tyvärr då på mina rena VITA kläder, Fixar en pappers tuss i näsan inser att vi har en liten olycka i blöjsingen och tar upp lilleman och där kom mellan målet...

Missförstå mig inte och tro att hela världen rasat samman =)
Så är inte fallet, men man blir full i skratt när det ena avlöser det andra och det liksom slutar med att mamma får gå in i duschen igen och ta med baljan och lilleman. Dock väldigt mysigt att duscha tillsammans, men jag hade nog hellre varit färdig nu *fniss*
Som sagt ingen fara på taket, men vad dagen kan knasa till sig =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar ;o)